Рейтинг

Харківської загальноосвітньої школи I-III ст. № 168

Харківської міської ради Харківської області

за результатами ЗНО

Рік ЗНО Місце (місто) Місце район Рейтинговий бал Бал ЗНО Учнів/ тестів Склав (%)
ЗНО-2017 41 2 129.4 149.5 29/99 98
ЗНО-2018 44 3 132.2 152.3 35/122 99
ЗНО-2019 58 4 130.4 151.2 26/91 97


Рейтинг закладів загальної середньої освіти Індустріального району за результатами ЗНО-2019

Результати ЗНО-2019

ПредметКількість осіб, які взяли участь у тестуванні% учасників, які
не подолали поріготримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120)[120;140)[140;160)[160;180)[180;200]
Українська мова і література260,003,853,8523,0842,3126,92
Історія України200,000,0025,0050,0020,005,00
Математика128,330,008,3341,6733,338,33
Фізика10,000,000,00100,000,000,00
Хімія10,000,000,000,000,00100,00
Біологія50,0020,000,0020,0020,0040,00
Географія60,0016,670,0050,000,0033,33
Англійська мова2010,0015,0035,0010,0025,005,00

Рейтинг закладів загальної середньої освіти Індустріального району за результатами ЗНО-2018

Результати ЗНО-2018


Предмет ЗНО-2018 Кількість осіб, які взяли участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
Українська мова і література 35 0.00 5.71 5.71 20.00 37.14 31.43
Історія України 16 0.00 0.00 6.25 56.25 18.75 18.75
Математика 26 0.00 11.54 19.23 30.77 30.77 7.69
Фізика 6 0.00 16.67 50.00 16.67 16.67 0.00
Хімія 3 0.00 33.33 0.00 66.67 0.00 0.00
Біологія 8 0.00 12.50 50.00 0.00 37.50 0.00
Географія 7 0.00 14.29 14.29 14.29 57.14 0.00
Англійська мова 20 0.00 20.00 35.00 25.00 5.00 15.00

Рейтинг закладів загальної середньої освіти Індустріального району за результатами ЗНО-2017

Закон України "Про освіту"

Стаття 48. Моніторинг якості освіти

1. Моніторинг якості освіти - це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

2. Моніторинг якості освіти може бути внутрішній та зовнішній.

Внутрішній моніторинг якості освіти проводиться закладами освіти (іншими суб’єктами освітньої діяльності).

Зовнішній моніторинг якості освіти може проводитися будь-якими органами, підприємствами, установами, організаціями, іншими юридичними особами, що здійснюють незалежне оцінювання якості освіти та освітньої діяльності. Участь закладів освіти (інших суб’єктів освітньої діяльності) та учасників освітнього процесу у зовнішньому моніторингу якості освіти є добровільною, крім випадків, встановлених законодавством.

Кiлькiсть переглядiв: 365