28.04.2023 - День цивільного захисту в ХЗОШ №168
28 квітня 2023 року в ХЗОШ №168 був проведений дистанційно День цивільного захисту.
У відкритих онлайн-уроках, вікторинах, конкурсах активно брали участь учні закладу освіти.
Вчителі пояснювали алгоритм дії для захисту свого здоров’я та життя у надзвичайних ситуаціях, під час повітряної тривоги та при виявленні вибухонебезпечних предметів.
Здобувачі освіти поглибили свої знання з питань цивільного захисту та повторили правила поведінки під час воєнного стану.
Учнів 1- 4-х класів вчителі ознайомили з вибухонебезпечними предметами; пригадали правила поводження з ВНП; вміння правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях. Вчителі виховували розсудливість, обережність, відповідальність та обачливе ставлення до власного життя та здоров’я.
5-А 6-Б 6-Б
Учні 5-Б клас під час онлайн-заходу з теми «Обережно: міни! Безпечні прогулянки» ознайомились з вибухонебезпечними предметами. Набуті знання про правила поводження з ВНП допоможуть реально оцінити ступінь небезпеки знахідки і результати некоректного з нею поводження. Учні отримали поради щодо дій при знаходженні вибухових пристроїв. Наприкінці уроку учні виконали тестові завдання щодо основних правил поведінки під час знаходження небезпечних предметів.
Учні 5-В класу під час онлайн-виховної години з теми «Надзвичайні ситуації. Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій" поглибили знання про надзвичайні ситуації, причини їх виникнення та наслідки. Розглянули правила поведінки та дії у екстремальних умовах НС. Приділялась увага вихованню дисциплінованості та дбайливого ставлення до власного здоров'я; розвивались навички самозахисту та взаємодопомоги.
Учні 6-А класу переглянули відео-презентацію «Техніка безпеки під час воєнного стану для учнів і батьків», дізналися про алгоритм дій під час сигналу "Повітряна тривога", під час обстрілу, повторили правила поведінки під час комендантської години та правила поводження з ВНП. Учні активно брали участь у грі "Так" чи "Ні" з теми «Мінна безпека».
Проведені онлайн-заняття у 7-х класах з теми «Обережно! Вибухонебезпечні предмети!» сприяли формуванню в учнів стійкої мотивації щодо питань безпеки життєдіяльності, збереження свого здоров'я. Були обговорені правила поводження з вибухонебезпечними та підозрілими предметами.
7-Б 7-В
Правилам безпеки та поведінці під час військового стану був присвячений урок у 8-А класі. Чудна Ксенія, учениця 8-А класу, розповіла про виготовлення "окопних свічок" у продовж учбового року для наших мужніх військових. Поділилася технологією виготовлення таких свічок та запропонувала зробити таку свічку для тривожної валізи, яка повинна бути готовою для перебування у бомбосховищі.
Софійка Буц запропонувала оптимальний, в якості емоційної розрядки, спосіб проведення часу у бомбосховищі. В умовах, коли відсутнє світло та інтернет, а очікування посилює нервове напруження, різні ігри допоможуть впоратися з проблемою. Під час уроку був розпочатий марафон ідей таких розваг. Ними під час уроку вже поділилися Селевко Анна та Чудна Ксенія та сама Софійка.
Учням 8-Б класу розповіли про вибухонебезпечні предмети й мінну небезпеку; про їхню загрозу життю та здоров'ю; вчили правильно діяти при виявленні вибухонебезпечних предметів; виховували почуття відповідальності за своє життя та життя інших людей. Закріпили набуті знання учні під час квест-гри «Мінна безпека. Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами».
Учні 8-В класу ознайомилися з найбільш характерними надзвичайними ситуаціями під час військового стану та з порядком дій у таких ситуаціях. Узагальнили знання про сигнали цивільної оборони та оповіщення населення у випадку надзвичайних ситуацій. Розвивали вміння правильно діяти у надзвичайних ситуаціях. Приділена увага вихованню навичок самодисципліни, організованості, впевненоісті у своїх силах та прагненню допомогти тим, хто цього потребує.
У 9-А класі на онлайн-уроці обговорювались правила техніки безпеки під час воєнного стану. Учні підготували доповіді про дії при артобстрілі, повітряній тривозі, під час коменданської години. Переглянули відеофільм "Мінна безпека".
Формуванню ключових та стійких компетенцій в учнів 9-Б класу щодо безпечної поведінки у час війни та після її завершення сприяли перегляд на онлайн-уроці відео ,,Техніка безпеки під час воєнного стану для учнів та батьків’’, бесіда за презентацією ,, Поведінка під час воєнного стану’’. Закріплення отриманих знань відбувалось шляхом виконання учнями інтерактивних вправ в додатку learningapps ,, Повітряна тривога. Що робити?’’, ,,Евакуація’’, ,, Як себе поводити в укритті’’, проходження тестування ,,Ризики , які можуть спіткати дітей у час війни та як з ними боротися’’ та практичних вправ: ,,Перестрілка правилами ’’, ,, Навички заспокоєння’’.
На онлайн-уроці з теми "Не нехтуй правилами безпеки! Залишайся живим!" учні 9-В класу під час бесіди та перегляду відео «Техніка безпеки під час воєнного стану для учнів і батьків», дидактичної гри «Відгадай слово» поглибили свої знання з питань цивільного захисту та повторили правила поведінки під час воєнного стану та у складних ситуаціях, закріпили навички надання допомоги постраждалим.Під час уроку виховувались почуття співпричетності до долі та проблем інших, відповідальності за близьких, оточуючих, власну Батьківщину.
В 10-А класі під час онлайн-заходу були переглянуті презентація та відео за темою «Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру», визначені поняття і факти проявів військової агресії і надзвичайних ситуацій, алгоритм дій. Учні ознайомилися з ризиками і небезпеками воєнного часу. Отримали і засвоїли знання щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру. А саме, що необхідно робити і не рекомендується вчиняти у важких ситуаціях, пов’язаних з життям і здоров’ям себе, рідних і близьких людей. Поділилися особистим досвідом техніки безпеки під час дій військового характеру.
Учні 10-Б класу під час онлайн-урок за темою «Дії та поведінка під час воєнного стану» повторили правила поведінки під час обстрілів, вибухів, дії під час знаходження вибухо-небезпечних предметів, особливості мінної небезпеки. Приділили увагу питанню, як правильно зібрати аптечку та тривожну валізу. В ході заняття формувалось почуття відповідальності за своє життя за життя близьких людей.
Учні 11-А класу на виховному онлайн-заході з теми «Повітряна тривога - алгоритм дій» повторили правила поведінки при сигналах повітряної тривоги. Були використані такі види діяльності як розповідь, обговорення, діалог, презентація відео матеріалів, на закріплення набутих знань учні пройшли тест інформаційного характеру.
На онлайн-уроках біології і екології в 10- А та 10-Б класах вивчались теми " Види кровотеч. Алгоритм дій при кровотечі" та "Алгоритм дій під час проведення серцево-легеневої реанімації". На занятті учні розширили свої знання про кровотечі, її види; розглянули алгоритм дій при кровотечах. Дізнались про серцево-легеневу реанімацію та алгоритм дій під час проведення СЛР.