Методична діяльність
Методична робота школи спрямована на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, підготовку вчителів до пошукової діяльності, залучення до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес.
Методична тема, над якою працює школа
"Впровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів з метою формування творчої, компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал у суспільстві"
Структура методичної роботи
Робота над методичною темою школи
Методична робота – важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та педагогічної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, досягнення позитивних результатів освітнього процесу.
І. Основні завдання й зміст методичної роботи:
- розвиток освіти України;
- створення організаційних умов для підвищення професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
- сприяння розвитку комплексної здатності учителя до адекватного сприйняття, осмислення й розуміння креативності учня, здатності забезпечити йому необхідну психолого-педагогічну підтримку;
- створення умов для підвищення професійного рівня педагогів і рівня інформаційної компетенції;
- вивчення, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду;
- сприяння науково-дослідницькій діяльності педагогів;
- координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних і науково-методичних установ району, міста, області.
ІІ .Основні функції методичної роботи:
- організаційна,
- діагностична,
- прогностична,
- моделююча,
- відновлювальна,
- коригуюча,
- координуюча,
- пропагандистська,
- контрольно-інформаційна.
ІІІ. Форми організації методичної роботи:
- Індивідуальні;
- Групові;
- Колективні.